CLB Kármester

Kárrendezési tanácsadás gépjármű-biztosítással kapcsolatban

A CLB nem engedi el az Ön kezét a bajban sem. Sőt, ekkor egy másik oldaláról szeretnénk megmutatni képességeinket és több évtizedes tapasztalatunkat a biztosítási ügyek kezelésében:

kérje tanácsadó szolgáltatásunkat gépjárművel kapcsolatos kárrendezéshez és végigkísérjük a rögösnek tűnő úton, egészen a kárkifizetésig.

 

 

Mit nyújt a CLB Kármester szolgáltatása?

  • Szakmai tanácsadás a kárigény bejelentésével és a kárrendezés menetével kapcsolatban: segítünk például a biztosítói kárbejelentés pontos és megfelelő megfogalmazásában, a javító és a biztosító közötti kommunikációban, elakadt kárügyintézés esetén a folyamat felgyorsításában.
  • Ha a kárigényt már benyújtotta a biztosítóhoz, de a sérült gépjármű javításával kapcsolatban bizonytalan, a saját és a biztosító javítópartneri kapcsolataiból segítünk a típusnak és az egyéb igényeknek megfelelő szakműhely kiválasztásában.

Mikor segíthet a CLB Kármester szolgáltatása?

  • Ha segítséget szeretne kapni az első pillanattól a kárrendezési folyamatban,
  • Ha biztonságos javítóműhelyt szeretne választani,
  • Ha tudni szeretné, hogy inkább számlás javítást, vagy egyezség alapú kárrendezést válasszon,
  • Ha a biztosító elutasította kárigényét,
  • Ha a kártérítés összege nem megfelelő, vagy vitába keveredett a biztosítóval,
  • Ha személyi sérülés történt,
  • Ha külföldön okozott, vagy külföldi állampolgár okozta Önnek a balesetet,
  • Ha egyszerűen csak tanácsot szeretne,

A szolgáltatásban részesülők köre

A szolgáltatásra jogosultak azok a károsult gépjármű tulajdonosok (üzembentartók), akiknek a kötelező és/vagy CASCO biztosítását a CLB kezeli. Társaságunk mind a belföldi, mind a külföldi káresemények ügyintézésében segédkezik.

A szolgáltatással kapcsolatos fontos kitételek

A kárigény-bejelentést a CLB Kft. csak közvetítői szerepkörben fogadja, ezért a kárbejelentés dokumentumainak átvétele nem minősül a kárigény befogadásának. A kárigény befogadására (tényleges kockázat elbírálás) csak a kárigény rendezésére illetékes Biztosító jogosult. A kárügyintézési tevékenységet a CLB Kft. csak az ügyfél által adott meghatalmazás alapján végezheti, amelyet a kárigény bejelentésekor minden esetben csatolnia kell a káranyaghoz. A CLB Kft. operatívan csak azokban a kárügyekben működhet közre, amelyekben a szerződés feltételei szerint, illetve a törvényi előírásoknak megfelelően még nem történt elévülés, vagy elkésettség.