CHAT - Új ügyintézési forma
Intézze biztosítási ügyeit gyorsan és egyszerűen: kattintson a képernyő jobb alsó sarkában levő CHAT ikonra, ahol:

  • nem csak általános kérdésekben kérhet segítséget, hanem (az Ügyfélkapuba belépve vagy a beazonosítást követően) konkrét ügyfélszolgálati kérdéseit is felteheti,
  • ügyfélszolgálatos kollégáink valós időben segítenek megválaszolni és megoldani a felmerülő problémákat,
  • a velünk folytatott beszélgetést e-mailben is elküldjük Önnek, így később is bármikor visszakeresheti.

Chat ügyfélszolgálati idő: munkanapokon 08:00-20:00

  
ÜZENJEN NEKÜNK
Amennyiben már ügyfelünk, töltse ki az alábbi adatokat, így Ügyfélkapujába belépve is üzenhet nekünk, megtekintheti szerződését illetve dokumentumfeltöltésre is lehetősége van. Kérjük, hogy pontos és valós adatokat adjon meg, mivel csak így tudjuk garantálni, hogy a válasz megérkezik Önhöz.
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

 

kapcsolattartási adatok

(06)

 

levél adatai

A "Beküldés" gombra kattintva -a pontosabb kiszolgálás érdekében- átirányítjuk Önt az ügyfélkapuba.

Az új szerződés kötésével kapcsolatban ügyfélszolgálati munkatársunk hamarosan megkeresi Önt a megadott elérhetőségek egyikén.